Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, hoi! Ik houd van heelveel dingen! Zoals muziek (concerten/cd's/festivals), kunst, cabaret (zwarte engelse comedy, heerlijk!). Oh, en ik ben 21jr. Doehoei.

dinsdag

Hyves!

Hoii,

ik heb Hyves.
En ik ben lid vanaf 29-08-2005.
Al behoorlijke tijd dus..

Ik vind het een erg leuke uitvinding, want je leert zoveel mensen herontdekken ;)
Haha, zoals klasgenoten, kroeggenoten (lol), en naja, je ziet weer veel mensen en je praat ook weer met ze via Hyves!
Ook leuk om te merken dat mensen die ik een paar x gezien heb, mij toegevoegd hebben op Hyves. :-)

En foto's delen vind ik ook erg leuk!

Ja, leuke site dus.

In de bibliotheek ben ik alleen bang dat je er niet zoveel mee kunt; Het is toch niet zo uitgebreid als een website.
Voor vriendendiensten is het erg handig en om mensen bijvoorbeeld op te zoeken,
maar voor een bedrijf zou ik het niet aanraden.
Je punt dat je wil stellen wordt via Hyves gewoon niet overgebracht.

Mijn hyves is trouwens www.moeraskikker.hyves.nl :-)

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten