Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, hoi! Ik houd van heelveel dingen! Zoals muziek (concerten/cd's/festivals), kunst, cabaret (zwarte engelse comedy, heerlijk!). Oh, en ik ben 21jr. Doehoei.

maandag

Les 3 digitale bibliotheek.

Hallo allemaal!

Deze les hebben we aan gadgets en wéér aan RSS-feeds gewerkt.
(Kijk voor updates op www.netvibes.com/moeraskikker)
Ik heb alle blogs van mijn klasgenoten via mijn blog en via netvibes aangevinkt om te volgen, ook verscheidene bibliotheekblogs en van http://www.23dingen.nl/

Verder heb ik ook allemaal dingen aan mijn netvibes toegevoegd, om het leuker te maken natuurlijk, haha.

Ik heb ook een blogroll gemaakt waar al mijn klasgenoten in vermeldt zijn.

Dit was mijn blog weer voor vandaag, nu ga ik 'm even mooier maken!

:-) Groetjes, Sanne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten