Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, hoi! Ik houd van heelveel dingen! Zoals muziek (concerten/cd's/festivals), kunst, cabaret (zwarte engelse comedy, heerlijk!). Oh, en ik ben 21jr. Doehoei.

maandag


Als kennismaking met Flickr kregen wij de opdracht om een foto te gaan zoeken en neer te zetten op je weblog.
Deze foto heb ik dus uitgekozen! Na veel gezoek naar een mooie foto.. Ze zijn allemaal zo mooi. :-)
Deze foto heb ik uitgekozen, omdat ik de kleuren erg mooi en fel vind.
Ook straalt deze foto rust uit door de rustige, lichte/donkere kleuren en de sterrenhemel die je erg duidelijk ziet op deze foto.
Makkelijker gezegd; Uitzicht is fantastisch! :-)

1 opmerking:

  1. Hallo!!

    Nou leuk zeg.

    T is nog niet voorbij! en Johan blijft bij ons! Hij kan r toch maar een zijn, die ene dat is hij. Robbin die haat hem. Maar hij kent m nie eens. Dat is goed, zo zwart als roet. Ik ga nu stoppen, anders ga ik je foppen.

    houdoe en zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen