Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, hoi! Ik houd van heelveel dingen! Zoals muziek (concerten/cd's/festivals), kunst, cabaret (zwarte engelse comedy, heerlijk!). Oh, en ik ben 21jr. Doehoei.

maandag

Les 6 Digitale Bibliotheek! Delicious

Delicious!

Deze les hebben we ons bezig gehouden met Delicious.
Delicious is een vervanger van je 'favorieten' in je internetbrowser.
Je kunt aan de link die je toegevoegd hebt, ook diverse tags toevoegen zodat je de link weer makkelijk terug kunt vinden mbv de tags!



Haha, iets leuks van internet, dus.

Maar om verder te gaan; Delicious is best handig!
Ik heb verschillende sites toegevoegd, zowel verplichte als mijn eigen favoriete sites. ;-)
Het was wel lastig om die tag-cloud in mijn blog te krijgen, maar het is toch gelukt zoals je ziet!
Alleen het toeveogen van klasgenoten heb ik nog niet gedaan! Ach, dat komt nog wel. :-)

De groeten!

1 opmerking:

  1. Hey, het was weer een interessante les, hè? Delicious is inderdaad erg handig, maar voor mij werkt het niet echt. Ik gebruik nog steeds mijn 'favorieten'-balk!

    Eèèèèèèè-nie-wee: Een hele fijne kerst en een gelukkig 2010!

    BeantwoordenVerwijderen